Klaudija Audickaitė „Mano rauda“

Mano rauda

Ši naktis man pati baisiausia iš tų, kurios kažkada buvo... Žiema – ji labai tamsi ir šalta. Tas šaltis lyg persmeigia mano širdį. Tačiau šiuo metu man neturėtų būti šalta, bet širdis jau nebe supranta ką daryti. Aš dabar esu nerami ir pasimetusi, nes man baugu. Girdžiu balsus, kurie čirškia lyg gyvatės bei šiurpius aidus – jie neduoda ramybės. Dabar atrodo lyg sustojo laikas... Tikriausiai todėl, nes žinau, kad tuoj jis tikrai sustos. Noriu ištarti žodį, bet nemoku, o ir atrodo lyg balso stygos, kurių net nėra... Jos vis tiek plyšta. Negaliu šaukti, bėgti, gelbėtis... Gal nieko ir negalėjau niekada? Dabar tiesiog norėčiau būti išgirsta ir pastebėta, kad kažkas man padėtų. Skauda širdį. Tyliai verkiu. Jaučiu, kad tuoj nebeturėsiu nieko – nebebus ir manęs.

Mintyse aš bandau šauktis pagalbos, bet niekas manęs negirdi tik aš. Tik pati aš save girdžiu. Niekas taip ir neišgirdo ir likau pati viena. Aš visiems tik paprasta pušis, bet verkiu ugnies liepsnose...


Klaudija Audickaitė, Pasvalio Petro Vileišio gimnazija, 2b klasė

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Eva Rudžionytė „Debatai“ / Adil Latefi

Gabrielė Pavlauskaitė „Rytas“

Deima Valuntaitė