Klaudija Audickaitė „Auksinė laimė“

Tą vakarą aš stovėjau laukuose grūdų. Užuodžiau juos bei jų nuostabų, saldų kvapą. Man buvo taip gera ir jauku, kad net norėjau pasilikti čia visą gyvenimą – paskęsti mintyse, laukų grožyje... Jų  auksinė spalva man lyginosi su saule ir po beribiu dangumi skrendančiomis bitėmis. Būtent visa tai man priminė nuostabią šios vasaros pradžią: šiluma, gėris, meilė ir aš pati grūduose, džiaugiuosi  šiais tobulais gamtos sukurtais dalykais. Aš per juos brendu lyg plaukdama jūroje. Tik skirtumas toks, kad juose galiu rasti pabaigą, nepaklysti – nuolat klajoti. 


Klaudija Audickaitė, Pasvalio Petro Vileišio gimnazija, 2b klasė



Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Eva Rudžionytė „Debatai“ / Adil Latefi

Gabrielė Pavlauskaitė „Rytas“

Deima Valuntaitė