Deima Valuntaitė


Sakoma, kad menas – penas akims. Jis sukelia tam tikrus jausmus, kuriuos sunku apsakyti žodžiais. Žiūri ir jauti kaip tavo kiekviena galūnė dilgčioja. Tavo viduje sąmyšis, galvoje taip pat. Tūkstančiai jausmų sukyla. Ir visus šiuos jausmus sukelia meno kūrinys. Galbūt tai piešinys ant drobės, o gal skulptūra. Bet visa tai yra sukurta gležnomis žmogaus rankomis. Tai vertinama tūkstančiais, ar milijonais eurų. Bet mano menas yra neįvertinamas, jis neparduodamas. Tikriausiai jus sudomino, kas man yra menas? Kas man sukelia šiuos jausmus? Kodėl jis yra neįvertinamas? Galiu atsakyti net ilgai negalvodama. Tai gamta. Gamta yra mano meno kūrinys. Patys šilčiausi jausmai man sukyla besižvalgant aplink save. Visa tai – vienas didelis, mišrus meno kūrinys, kurį ne kiekvienas pastebi. Jie nepakelia galvos keliaudami ilgu, pilkų plytelių takeliu. Jie to nemato. Žmones užvaldė virtualus pasaulis. Jie yra jo vergai... O realus pasaulis tvyrantis aplink juos, neturėdamas balso, klykia jiems:

– Atmerkit akis! Aš čia! Pažvelkit į mane...

Deja, jis lieka nepastebėtas. Vis dar neatrastas...

Deima Valuntaitė



Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Eva Rudžionytė „Debatai“ / Adil Latefi

Gabrielė Pavlauskaitė „Rytas“