Klaudija Audickaitė „Begemotas zoologijos sode“

 Begemotas zoologijos sode

Liūdnas begemotas esu. Jaučiuosi toks, kai neturiu aš laisvės... Namų... Draugų... Gal aš paklydau nuo visų savo draugų, šeimos? Esu dabar aš vienas ir klausausi liūdnos dainos. Žiūriu, kaip leidžiasi saulė, bet visko nematau. Matau jos tik trupinėlį pro savo geležinį langą... Kodėl atrodo, kad vilkai laimingesni už mane? Nes turi jie laisvę gyventi – sakau tai tik sau. Visi nuolat žiūri į mane lyg būčiau toks vienas pasaulyje, bet taip nėra... Aptvertas aš metaline tvora. Karštis vis kepina mane, mano odą. Norėčiau lėkti ir pabėgti nuo visų, bet manęs niekas neleis... Kalėjimas šis nepaleis...


Klaudija Audickaitė, Pasvalio Petro Vileišio gimnazija, 2b klasė

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Eva Rudžionytė „Debatai“ / Adil Latefi

Gabrielė Pavlauskaitė „Rytas“

Deima Valuntaitė